من با فرنی برنج شروع کردم مغز پودر میکردم روش
از من به تو نصیحت غذای تکراری بده
هی نخواه هر دو روز یا هر روز مدل غذا رو عوض کنی
تکرار کن تا یک هفته حتی چند ماه تا عادت کنه به اون غذا بعد یواش یواش تغییر بده
مثلا سوپ درست کردی
یه چیزشو عوض کن
یواش یهو از یه غذا نپر به اون غذا
وعده اصلی حتما شیر باشه
غذا رو به عنوان میان وعده ببین
عجله نکن حتما باید بچه میکس شده نخوره
بشینه بخوره
اصلا عجله نکن
بالاخره که اینجوری خواهد خورد مثل بزرگا
چون عجله باعث میشه رفلاکس بگیره و اوضاع خیلی بد بشه
سلام. دکتر به ما گفت از ۴ ماهگی روزی دو بار ، یه بار پوره سیب زمینی رقیق ، یه بار فرنی با آب و آرد برنج بدیم. حجمشم افزایش بدیم. من فقط شبها میدادم ، اونقدر هم نمیخورد پسرم. ایندفعه رفتیم خیلی اصرار داشت که حجم غذا رو باید بیشتر کنید که میخوایم کم کم شیر رو کم کنیم. شوهرمم خیلی حساسه که بچه باید حداقل یک سال شیر مادر رو بخوره. دیگه دکتر رو عوض کردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.