۶ پاسخ

دختر من هم دیشب یه ساعت مدام ، گریه میکرد نمیدونستم چیکار کنم بعد آخر بهش شربت سرماخوردگی دادم دیگه یکم آروم شد

قد تولد ۴۵ سانت دختر شما چی عزیزم

قد وزنش چنده گلم

اوخی ... دختر منم اسمش دلانا هست ۵ مهر دنبا آمده دختر شما چند مهر گلم🥺

بچه ها تو این سن همینجورین لجباز و حساس
پسر من نون دستش بود ،نونه تیکه شده چقد گریه کرد که بچسبون بهم ، نون دیگه ای هم قبول نمیکرد

خب یدونه مگرفتی

سوال های مرتبط

مامان زندگی خانوم مامان زندگی خانوم ۳ سالگی