خوردن ادویه زنجبیل در بارداری مضراست؟

۶ پاسخ

زیاد نخور گرمه

نه من حتی قرصشم دکتر داده بود میخوردم برای حالت تهوع

من وقتی معده م میسوزه یا تهوع یکم میخورم ، خوب میشم
فکر کنم مقدار کمش مشکلی نداشته باشه

ن خوبه دکتر بمن گف بخور

ن بابا اتفاقا واسه تهوع عالیه

ن ولی زنجبیل زیاد نخور بخاطر طبع گرمی که داره بعضی اوقات دور از جون باعث سقط میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۱ ماهگی
مامان گنجشک🩵❤️ مامان گنجشک🩵❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گنجشک🩵❤️ مامان گنجشک🩵❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان آراس🤰👼🫀 مامان آراس🤰👼🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد