خانما میگم غربالگری دوم 17هفته هس یا 18

۹ پاسخ

غربالگری دوم دکتر به من گفته آزمایش ۱۴ اسفند
آنومالی ۲۸ اسفند

شماهم هفته ی منیدشماهم شکمتون بزرگ نشده؟ من فقط ی ذره اومده جلو🥲

۱۸هفته بهترع

آخر ۱۸هفته برو

از ۱۵هفته میتونی بری وقت خوبش ۱۸ هفته

از ۱۷ میشه رفت دیگه،اما فککنم بیشتر دکترا میگن۱۸هفته برین

از ۱۷ میتونی بری

۱۸ هفته عزیزم

به من گفت ۱۷ بیا ولی بنظرم ۱۸ میرن
شاید مال من سه قلوعه اونطور گفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی