منم تا 12 هفته خیلی بی حال بودم زورم میومد ی اب برا خودم بیارم انگار 100 کیلو میشدم الان بهترم
و ن کامل
سر بارداری اولم اصلا هیچ علائمی جز دل درد کمردرد نداشتم اونم سر موعدم فقط
این بارداریم علائم زیاد داشتم
من نه خواب الود شدم و نه تنیل.فقط وقتای ک همسرم نیس تنهام حوصلم نمیشه کاری کنم.ولی همسر باشه یا جایی برم خیلی راحتم و اصلااحساس بارداری نمیکنم
منم دو هفتست خوب شدم بشدت تنبل و بی حوصله بودم خداروشکر گذشت دورانش
ن اتفاقا من رو دخترم تا ۹ ماه همش کار کردم این ور اون ور ولی دومی ک پسره بنظر خودم خیلی تنبل شدم زورم میاد کاری انجام بدم یا کار دارم برم بیرون
منم همینجورم بچم دختره
منم همش خوابیدم😐🤕و تو گوشیییی
علائمم هیچ ندارم💔
دق میکنم تا دوشنبه ک برم انومالی
خوب میشی تو چهار ماه کم کم حوصلتون بهتر میشه
نی نی چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.