مثله من به زورررر. کار میکنم اصلا به خود رسیدن ندارم همینجوری میزنم بیرون یا میخوابممممم
منم ۱۸ هفته ام انقد تنبل شدم کوچیک ترین کاری که میکنم خسته میشم
منم حس میکنم شکمم خیلی سنگینه بزور نفس میکشم
منم همینطورم .. همیشه خسته و بی حالم .. میخوام فقط دراز بکشم .. حال ندارم به کارای خونه برسم
منم حالی به حالیم کلا خیلی هورمون ها اذیت می کنه
تو ک خوبی من از الان حوصله کارای خونه ندارم
سلام گلم طبیعیه منم احساس سنگینی و تنبلی زیاد میکنم
چون بدن مادر در حال فعالیت و رسیدگی به جنینه🤰🏻❤️🌷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.