خانوما کاپوچینو یانسکافه مضره برام؟برانی نی بده؟

۶ پاسخ

من یبار خوردم بچم تا صبح نخوابید😂🥴

بخور نوش جان من خیلی خوردم کافئینش کمه

هفته ای یبار مشکلی نداره

مشکل نداره دلت میخاد بخور هفته ای دو سه بار مشکل نداره

نه ولی هرروزش خوب نیست

کاپوچینو بهتر
من نسکافه خوردم معدم بهم ریهت

سوال های مرتبط

مامان محمد آرسینم👼 مامان محمد آرسینم👼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی