۶ پاسخ

من ۱۲ بود دارو دادن دو روزم دستگاه اوردم شد ۸
البتع ازمایش از کفه پا میگن دوتا اضافه میشه

آب زردک خودت بخور شیرش بده.

خودت ترنجبین و با کمی آب بجوشون صاف کن آب شو بخور به نوزاد شیر بده زردی را پایین میاره . تند تند شیرش بده. گرمش نکن کلاه و دستکش و جوراب تو خونه نمیخواد حواست باشه سرما نخوره . زیر نور مهتابی بخوابونش .

دختر منم زردیش ۱۳بود آب لیموشیرین دادم چند قطره بهش خودمم خیلی میخوردم و یکبار هم با گل ختمی حمومش کردم دستگاه هم گرفتم براش ولی اصلا آروم نگرفت زیر دستگاه فرداش ک بردمش پیش دکتر گفت ۳شده

بستری تو دستگاه فردا هم مرخص میشع

من ۱۷ بود دستگاه و دارو دادم دوروزه اوکی شد

سوال های مرتبط