۳ پاسخ

منم تب پسرم ۳۷/۳ شده جرعت ندارم بخوابم هر رب ساعت چک میکنم

شیاف بزار اگه داری و دستمال نم کن اروم بزار پیشونیش و شکمش
پاشویه کن
دقیقا دو شب من بالا سر پسرم تا صبح اینجوری بودم
شلوارشم کلا درار پوشک کافیه

عزیزم هرساعت چک کن. لباسشو نازک کن و پاشویه

سوال های مرتبط