۳ پاسخ

منم از اول بارداریم فقط دعوا داشتیم و گریه کردم فک میکنم واسه همین جنینم ایست قلبی کرده

طبیعیه منم اینارو گذروندم هفته پیش میگفتم چرا هرچی میخورم سیر نمیشم این هفته کلا اشتهام رفته

منم اینجوریم💔

سوال های مرتبط