۶ پاسخ

اینو من دادم یه هفته ده روز بعد اشتهاش باز شد.
دکتر داد گفت ظهرا دو سیسی بدم

تصویر

من زیتوکید میدادم دکتر داده بود

من شربت زینک میدادم البته زینک خالی نبود ی اسمی هم بعدش داشت واقعا عالی بود خیلی اشتها رو باز میکرد

زی سل زینک

یکم سیب بهش بده گرسنه میشه ضعف میاره

شربت زینک

سوال های مرتبط