۴ پاسخ

من نمی‌دونستم فاسد میشه ازش دادم به دخترم الان😟

بله.

اره همه شربتا بعداز بازشدن یکماه اعتبار دارن

اره منم ریختم دور

سوال های مرتبط

مامان آدریان مامان آدریان ۲ ماهگی