۵ پاسخ

عزیزم علتش رفلاکس ببر بچت رو دکتر واسه دندون خیلی خیلی زوده
اگر حالت آدامس جویدن هم داره که مطمئن باش رفلاکس

کاملا طبیعیه

اره و هی داره بیشترر میشه

اره طبیعیه

اره پسر من از سه ماهگی شروع شده تا الن

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان محمد مصطفی🐣 مامان محمد مصطفی🐣 ۱۱ ماهگی