سلام‌انپول روگام ‌کی زده

۵ پاسخ

من زدم....حتمابزن اگر گروه خونیت منفیه وشوهرت مثبت....نزنی برای بچه خوب نیست

عزیزم من بارداری قبل سه بار زدم
این بارداری ۱۲ هفته زدم ۲۸ هفته هم باید بزنم
بعد زایمان هم میزنم

نه ماله ما سلامت بود

سلام من دیروز رفتم بیمارستان گفتن 2 میلیون و دویست باید دوباره آزمایش خون بدیم و نمیدونم چی پاشدیم اومدیم

سلام من دیروز زدم

سوال های مرتبط

مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌕ماهلین🌛🌈❤️ مامان 🌕ماهلین🌛🌈❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری