۱۰ پاسخ

هیچ قطره ای جواب نداده

منم همین طور 😭

عزیزم میدونم این حرف خیلی تکراریه ولی واقعا دوره ش باید بگذره، باهیچی کامل دردش نمیره فقط باید دوره خودشو. بگذرونه
من پسرم 4ماهگی دخترم اول 3ماهگی خوب شد

من از این رول مالیدنی استفاده کردم راضی بودم حداقلش اینه دارو نمی خوره دیگه

تصویر

کولیکز بده محشره همینک از گلوش پایین میره آرومشون میکنه

ازسه ماهگی کم‌کم دیگه اروم‌میشه

قطره اینفاکول عالیه

قطره کولیک اید بده آب رو آتیشع

۴ماهگی ولی قبلش بهتر میشه

من قطره و شربت میدادم خیلی اثر نکرد،الان ترنجبین میدم کمتر بیتابی میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👩‍❤️‍👩 مامان دوقلوها👩‍❤️‍👩 ۹ ماهگی