هیچ قطره ای جواب نداده
منم همین طور 😭
عزیزم میدونم این حرف خیلی تکراریه ولی واقعا دوره ش باید بگذره، باهیچی کامل دردش نمیره فقط باید دوره خودشو. بگذرونه
من پسرم 4ماهگی دخترم اول 3ماهگی خوب شد
من از این رول مالیدنی استفاده کردم راضی بودم حداقلش اینه دارو نمی خوره دیگه
کولیکز بده محشره همینک از گلوش پایین میره آرومشون میکنه
ازسه ماهگی کمکم دیگه اروممیشه
قطره اینفاکول عالیه
قطره کولیک اید بده آب رو آتیشع
۴ماهگی ولی قبلش بهتر میشه
من قطره و شربت میدادم خیلی اثر نکرد،الان ترنجبین میدم کمتر بیتابی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.