۴ پاسخ

منم روزها قطع مردم ولی شب ها مبخوره
فقط با ممه میخوابه 😭

عزیزم شبا بی قراری نمیکرد دخترت برای شیر؟ من تازه دارم جدا میکنم شبا گریه میکنه
چجوری آرومش کنم🥲

قرص کابرگولین بگیر شب موقع خواب بخور هفته ای یه دونه شیرت خشک میشه

چرا گلم روزی دوبار برو حموم با آب گرم ماساژ بده و بدوش بعدش آب سرد بزن ب سینه هات
اگ ندوشی خیلی دردناک میشه من بهم گفتن اصلا ندوش ۴ روز دست نزدم از در داشتم میمردم فقط گریه میکردم خواب نداشتم دیگه شروع کردم دوشیدم و آب سرد زدم دو سه روزه خوب شدم

سوال های مرتبط