یه ویروس جدیده پسر من ۳ روز کامل تب داشت، حتی یا شیاف هم تبش بعد یکی دو ساعت بر میگشت من اوایل پاراکید میدادم زیاد اثر نمیکرد یه دکتر دیگه بردم پاراتل داد بهم اوتو ۴ ساعت یبار نصف وزنش بهش دادم خدا روشکر از پاراکسد بهار اثر میزاشت. مواظب باش که بعدش سرفه های خلطی و ابریزش بینی شدیدی میگیره پسرمن طفلی اب شد این چند روزه خودمم گرفتم دارم میمیرم
پاشویه کن بااب ولرم سرد نباشه پشت کمرش شکمش دور گردنش
وای چقد ریلکشه
خودت پاشو اسنپ بگیر برو بخر بیا
تب خطرناکه
شیاف داری بزار براش
پاشویه کن عزیزم پاراکید همیشه باید تو خونه داشته باشی خدای نکرده بچه تشنج نکنه
پاشویه کن
خطرناکهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.