۴ پاسخ

زحمت بکش برو بیمارستان
این همه زحمت کشیدی دور از جون خفش نکنی پاشو وقتته

بچه اومده تو لگن

آره دیگه بچه داره میاد تو لگنت‌
آماده باش ان‌شاءالله

عزیزم خب دیگه ۴۰ هفته هستی میخوای بزایی به سلامتی میخوای تیر نکشه😍

سوال های مرتبط