مامانا اینا کدوم قطره بهتره؟ چه فرقی داره

تصویر
۵ پاسخ

سیدرال هم خوبه من سیدرال میدادم و میدم

من فرفوت میدم متخصص داده

ما که واسه نوزاد آزخون نداد دکتر واسه قبلی ها هم از ۹ ماه یا یکسال بردم

در هر صورت فرقش همینه تصمیم با خودتونه

فروفورت بهتره

سوال های مرتبط