باید بری پیش متخصص ات
ببخشید اینجوری
نباید داشته باشی برو چک کن بیمارستان
بجای گهواره باید بری دکترت
نگران نباش عزیزم. فقط حتما برو بیمارستان چک کنن. منم ۲۹ هفته ترشح قهوه ای داشتم رفتم چک کردن چیزی نبود دکتر بهم شیاف و آمپول پروژسترون داد. گفت احتمالا یک سری از عروق خونی رحم پاره شده در اثر فشار بچه و رقیق شدن بیش از حد خون. شما هم حتما حتما برو بیمارستان
حتما برید بیمارستان
فک نکنم خوب باشه چون من خودم بعد دیدن ترشحات خونی زایییدم
خون تیره
یا روشن
حتما یک سر برو بیمارستان
برین بیمارستان چک بشین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.