از این طب سنج برا بچم چطوری استفاده کنم؟

تصویر
۴ پاسخ

دکمشو بزن روشنش کن بعد یه تکون محکم بهش بده تا عددش صفر بشه بعد بذارش زیر بغل بچه. بوق که زد یعنی تب رو گرفته

دکمه که روش هست رو فشار بده روشن میشه و بعد بزارش زیر بغل بچه بازو شو رو بگیر که دما سنج بچسپه به بدن بچه دقت کن که حتما زیر بغلش باشه نگهش دار خودش بوق میزنه بعد بخون عددشو و دوباره دکمه رو فشار بده تا خاموش بشه

بزارش زیر بغلش بعد دکمه پایینش بزن .صبر کن تا روی یه عدد وایسه .همون عدد میشه حرارت بدنش

چند خریدی عزیزم

سوال های مرتبط