۵ پاسخ

ب اینا باید نیم درجه اضاف کرد یا ن؟

آره خوبه

چند گرفتین اینو؟

اره خوبه

منم از همینا استفاده میکنم میزان خطاش خیییلی کمه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی