۹ پاسخ

نبابا

پسرمن از اول لخت بود یا بادی یا تیشرت شلوار تنشه تو خونه همه دعوام میکردن ولی خداروشکر یبارم مریض نشده کلا من هم خودم گرماییم هم بچم هم باباش هممون لختیم توخونه من خودم تاحالا شلوار تنم نبوده توخونه یا لباس استیم بلند

خودت دمای خونتون و شرایط بچه رو از همه بهتر میدونی یا با دماسنج بررسی کن با این وضعیت ببین چی بپوشه بهتره
اصلا نزار عرق کنه و طبیعتا یخ کنه
چک کن بدنش رو ببین بچه چجوری راحته
من با بادی آستین کوتاه میخوابونم البته قنداق هم میکنم حکم لباس رو داره
پیش ما شرجیه رطوبت هوا بالاست عرق میکنیم

فقط بادی حالا یا نیم آستین یا آستین دار

آره عزیزم

آره عزیزم پسر من یا تیشرت می‌خوابه چند شبه
به شدت گرماییه نمیدونم تابستون چجوری بخوابونش 🥵🤦‍♀️

من یه بادی خالی تنش میکنم از نوزادی نپوشوندمش زیاد که بعد با یک باد سرما بخوره

نه زوده

تیشرت ؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👼 مامان شاهان خان👼 ۱۱ ماهگی