نباید بذاری
گردنش آسیب میبینه
برا رفلاکس زیر تشکش یه چیزی بذار شیب دار بشه
من از وقتی ب دنیا اومد بالشت گذاشتم چیزی نشد
واسه بچه اولمم گذاشتم الا ۱۱ سالشه هیچیش نشده اینا همش حرفه
زیرتشک بذارکه یکسره بشه.منم پسرم رفلاکس داشت اززیرپتوشیبدارمیکردم روزاهم بالش فرمدهی میذارم زیرسرش یابالش کوچیک وخیلی نرم
مجاری هواییشون باریکه بالش بزارین سرش خم شه خطرناکه!!!
اما برای رفلاکس کلا رو سطح شیب دار بخوابونش
نه فقط سر و گردن رو
اتفاقا دكتر به من گفت بايد بالشت بذارى
منم میذارمبالشت بزرگ میذارم که تا کمرش هم میگیرد ، به خاطر رفلاکس خوبه ، وقتی همینجوری بخوابونمش بینیش کیپ میشه با کریه از خواب بیدار میشه باید بینیشو تمیز کنم باز بخوابونمش
منم میزارم چه اشکالی داره
منم میزارم
منم دکترمتخصص گفته که حتما برارفلاکسش زیرسرش بالش بزار ن زیاد بلند ن زیادکوتاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.