آره منم واژینال شدم
درد نداره نگران نباش واژینال دقیق تره خیالت راحت میشه
بگو اول شکمی بکن معلوم نبود واژینال میرم
منم سونو اولم واژینال بود ۶ هفتم بود
واژینال دقیق تره خیلی داخل نمیبره که یکم
عیب نداره گل بهتر نشون میده انشاالله به سلامتی
اوایل بارداری سونو داخلی میکنن
از طریق واژن انجام میشه
حتما رو شکم معلوم نیس واژینال نوشته ب واضح تر نشون میده
سونو داخلی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.