میخام از الان پوشک بخرم از هر سایزی چندتابخرم

۷ پاسخ

من هفته ۱۸ بودم خریدم طبق تحربه ی قبلیم و اطرافیانم مولفیکس نیبت ب سایز پوشکها کمترین حساسیت رو داره سایز ۰ اگه نوزاد نارس بود باید بگیری وگرنه س ۱ برای هر ۴-۵ روز ب بسته لازمه و حدود ۶-۷ تا لازمه بخصوص اگه جثه معمولی رو ب ریزی داشته باشه س ۲ هم حدودا ۴ تا س ۳ هم حدودا ۳ تا چون وزن س ۳ و ۴ نزدیک بهمه و س ۴ و ۵ و ۶ هم بستگی ب جثه کوچولوت داره از ۳ تا ۵ تا

از الان نخر نهایت یه بسته بخر برای بیمارستان که میری
ممکنه بچه حساسیت بده
الکی نخر بذار خونه

بخری حساسیت نشون بده رو دستت میمونه

اتفاقا منم میخوام همین کارو کنم نهایتش حساسیت داشتم میبرم سوپری عوض میکنم

به نظر منم ی بسته صفر ی بسته هم یک بخر فعلا مولفیکس یا مای بی بی بهتره مارکش

حساسیتم نشون بده میتونی بده سوپری عوض کنی
بنظرم سایز ۱ زود کوچیک میشه ۴بسته برایک ماهش بگیر سایز ۲۸بسته سایز ۳بیشتر سایز ۴ و ۴پلاس خیلی بیشتر مصرف میشه

به منم گفتن روز زایمانم باید بگیرم اصلا ببینم بچه چه سایزی خدایی نکرده حساسیت نشون میده نمیده از الان نخری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه‌جان مامان جوجه‌جان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد