سلام پوشک چه سایزی بیشتر بخرم؟

۵ پاسخ

من هرجا برم قیمت قدیم ببینم میگیرم
من سایز ۰ رو ۱۴۹ت اینا خریدم قبل عید فک کنم قیمت قدیم بود🥲😅

عزیزم فعلن دو سه بسته یک بگیر ببین بچه به پوشک حساسیت نشون نمی ده بعد زیاد بگیر که رو دستت نمونه من چند بار برا بچمو عوض کردم

۲ و ۳ بیشتر استفاده میشن

سوال منم هست

سایز یک و دو بیشتر دو

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مادر مامان مادر ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری