من فقط سایز صفر میگیرم بقیه رو بعد هم میشه گرفت
من ی بسته صفر وسه بسته یک .فعلاخریدم حالابعداها۲میخرم
۰نگیر اون بدرد بچه ها نارس و خیلی ریز میخوره
من فعلا دوبسته بزرگ سایز ۱ مولفیکس گرفتم میخوام ۲و۳ روهم از هرکدوم دوبسته بگیرم، به نظر من فقط مولفیکس بگیر دگه هیچی بدرد نمیخوره
من یبار واسه دخترم مای بیبی گرفتم اصلا خوب نبود و راضی نبودم خیلی سریع پر و آویزون و بد میشد اما مولفیکس اینجوری نیست و عالیه
بستگی به وزن داره
اگه بالای ۳.۵ باشه احتمالا صفر بهش نخوره
به نظرم فعلا صفر نخر
اون اواخر اگه دیدی خدایی نکرده زایمان زود رسی یا وزن بچه کمه سایز صفر بخر
برند مولفیکس جدیدا میگن خوب نیس من مای بیبی خریدم
۰ هیچی چون نهایتا تا ۳ کیلو رو جوابه
۱ دو بسته فعلا
۲ هم ۳ بسته
زیاد نخر ممکنه بچه حساسیت نشون بده به اون مارک
مای بی بی بگیر اگه وزن بچه 3کیلو باشه باید1بگیری
سایز صفر یدونه مابیبی، سایز 1 دو سه تا بخر مولفیکس خوبه مابیبی هم همینطور، سایز دو نمیدونم من نخریدم
بستگی به وزن تولد جنین داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.