۷ پاسخ

سلام عزیزخوبی؟ شما رودسر زندگی میکنید؟ شرمنده وقتتون میگیرم یه چندتا سوال داشتم خدمتتون، سطح بیمارستانی و.. رودسر از رشت خیلی پایین تره؟ ما چون بیمار ریوی داریم نمیتونیم رشت زندگیم، مدرسه ابتدایی پسرانه کدامش بهتره؟ و خونه گرفتن کدوم خیابون؟ ببخشید زیاد سوال پرسیدم

از پوشک گرفتم راحت شدیم

خاستم بهتون بگم رحیم آباد لباس فروشی نی نی عسلی پوشک سایز ۷قیمت ۴۲۰خاستین بخرین من ده تا امروز خریدم

سلام.ما لنگرودمای بی بی شورتی سایز4رومیگیریم350

۶۹۰ عزیزم

سلام خوبی عزیزم تو مگه از پوشک نگرفتی

چند....

سوال های مرتبط

مامان .  مسدود شدم مامان . مسدود شدم ۳ سالگی
مامان . علی مامان . علی ۳ سالگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری