سلام مامانا
من میرم سونو آنامولی
چی بخورم

۶ پاسخ

بستنی و کیک نوشابه عالیه مخصوصا اگه تکوناش کم بود جنسیت دیده نمیشد فقط نوشابه جوابه

شیرکاکائو و رانی انبه و هلو

نیم ساعت قبلش کیک بخورباابمیوه وراه برو

آبمیوه یا یچی شیرین

نوشابه یا بستنی بخور قدم بزن قبل اینکه بری داخل نشین یجا

منکه بستنی خوردم خیلی خوب تکون میخورد

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری