خانما چرا شکمم خیلی جوش زد من تو 35هفتگی هستم

تصویر
۱۲ پاسخ

منم از این جوشا داشتم رو سینه هام وشکمم دکترم گفت طبیعیه بخاطر جفته

اگه شیو کردی حالا به هر وسیله ای بخاطر اونه

من اگ‌گرمی بخورم شکمم جوش میزنه و میخاره

همون کهیرزدن انزیم کبدی چک کردن دستور سز دادن

زنداداشم شکمش میخارید و جوش زد سز شد

برو دکتر حتما

بخاطرنوره که استفاده کردی چندروزبعدش جوش میزنه مال منم همین جوری شد

مگه پشت دفترچه مادرباردار ننوشته علایم رو؟

خارش داره؟؟؟

هرگونه جوش و کهیرروشکم علایم خطره مال کبدته برو اورژانس مامایی

حساسیت هست جوش نیست باید دکتر بری

با ژیلت زدی؟

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد