منم از این جوشا داشتم رو سینه هام وشکمم دکترم گفت طبیعیه بخاطر جفته
اگه شیو کردی حالا به هر وسیله ای بخاطر اونه
من اگگرمی بخورم شکمم جوش میزنه و میخاره
همون کهیرزدن انزیم کبدی چک کردن دستور سز دادن
زنداداشم شکمش میخارید و جوش زد سز شد
برو دکتر حتما
بخاطرنوره که استفاده کردی چندروزبعدش جوش میزنه مال منم همین جوری شد
مگه پشت دفترچه مادرباردار ننوشته علایم رو؟
خارش داره؟؟؟
هرگونه جوش و کهیرروشکم علایم خطره مال کبدته برو اورژانس مامایی
حساسیت هست جوش نیست باید دکتر بری
با ژیلت زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.