سلام ی سوال من ذخیرم تخمدان ۷ خوبه یا ن

۴ پاسخ

فک کنم ذخیره بالای چهار یعنی تنبلی داری

منم ۷ونیمم توی رنج نرمال آزمایشگاهم بود، دکترمم دید گفت خوبه ولی خودم استرسشو دارم. ماه سوم اقدامم

شما بارداری؟

چه ازمایشی دادی ک فهمیدی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین 💙😍 مامان رادوین 💙😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری