نگران نباش اينقدرا هم سخت نيست و قابل كنترله،ما هم وقتي امپول ميزنيم جاي سوزن و خود مواد داخل امپول اذيتمون ميكنه ولي بعدش بهتر ميشيم، بچه ها هم مثل ماها هستن، اولش يكم اذيت هستن ولي به مرور خيلي بهتر ميشن، تا ٢ روز تبش رو كنترل كن، ولي شب اول خيلي مهمتره،
پسر من تب نکرد ولی خیلی بیقراری میکرد یکمم میزان شیر خوردنش کمتر شده بود در کل بچه اذیت میشه ولی سعی کنین تند به تند بهش شیر بدین و کمپرس سرد و گرم و استامینیفونش یادتون نره نهایتا دوروز اذیتی داره نه بیشتر
واسه هر بچه ای فرق میکنه
دختر من لحظه ای که واکسن زدن خیلی خیلی گریه کرد و اذیت شد از بعدش ام بی قرار شدو شیر کمتر میخورد اما خداروشکر تب نکرد
خیلی پسرم اذیت شد پاهاش درد میکرد دوروز درگیر بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.