۵ پاسخ

اگه غذا میخوره ویتامین های بدنش اوکی هس ولش کن

دخترمن هرکی می ببینه میگه چه قدر لاغر توجه نمی کنم به حرف هاشون مگه اگه بچه چاق باشه زیاد بازم میگن چقدرچاق فلان مهم اینه بچه سالم باشه وبهش برسی غذامقوی بدی الویت این نیس بچه تپل حتماباشه

چند کیلوعه وزن تولدش چقدر بوده؟
غذا نمیخوره؟

پسرمنم خیلی لاغره

شربت نئو زینک بهش بده اشتهاش بازمیشه وزن میگره

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱ سالگی