قرص شیر افزا یا غذای شیر افزا چی خوردین که مفید بود

۱۰ پاسخ

من با سمنو و کاهو شیرم بیشتر میشد

اب هویج ابگوشت و ماهیچه گوسفندی

من لاکتاول میخورم

ماءالشعیر هم خیلی خوبه
و صبحا ال هویج
کلا مایعات باید زیاد مصرف کنب

لاکتاول خیلی خوبه

هویج خوبه با دلستر

ماهی شیر افزاست

قرص شیرافزای گل دارو

شوید پلو

پودر گالاکتومید من خوردم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی