من هربار که میرم سونو پیش دکترم ک فوق تخصص داره سونو هام 3،500میشه حداقل 🫠
هشتصد و پنجاه
۷۵۰ یه بار
دفعه بعد بیوفیزیکال بود ۱تومن
دکترم خودش سونو میکنه جدا نرفتم سونو از بعد از آنومالی
عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢
والا من انومالی 1400دادم بهترین مرکز سونوگرافی با بهترین دکتر
اینجا تا 4میلیون هم قیمت گفتن
نه منم دیروز رفتم همون شد البته با چسبندگی وجفت اینا
چیز دیگ ای نداشتی؟؟ اخه منم وقت گرفتم برا سونو رشد ۷۰۰دادم تازه مرکز خصوصی بود بیمه قبول نکرد
چ خبره ، من رفتم با بیمه شد ۴۰۵ تومن ، ی دونه دیروز رفتم ی دونم فککنم ۲۹ ،۲۸ هفته اینا بودم
من ۲۱۰۰ دادم
من 2980 دادم بعد از 18 هفته . 3 بار چک شدم چون وزن نی نی کمه
برا من۶۰۰ گرفت با بیمه
من ۱۲۲۰ دادم
مثل سونو معمولیه ک ۶۰۰ تا ۸۰۰ بیشتر نیست
نه والا بعضیا شنیدم ۲/۵۰۰یا ۳ تومن دادن
الان زود نیست بخواهی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.