۱۶ پاسخ

من هربار که میرم سونو پیش دکترم ک فوق تخصص داره سونو هام 3،500میشه حداقل 🫠

هشتصد و پنجاه

۷۵۰ یه بار
دفعه بعد بیوفیزیکال بود ۱تومن

دکترم خودش سونو میکنه جدا نرفتم سونو از بعد از آنومالی

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

والا من انومالی 1400دادم بهترین مرکز سونوگرافی با بهترین دکتر
اینجا تا 4میلیون هم قیمت گفتن

نه منم دیروز رفتم همون شد البته با چسبندگی وجفت اینا

چیز دیگ ای نداشتی؟؟ اخه منم وقت گرفتم برا سونو رشد ۷۰۰دادم تازه مرکز خصوصی بود بیمه قبول نکرد

چ خبره ، من رفتم با بیمه شد ۴۰۵ تومن ، ی دونه دیروز رفتم ی دونم فک‌کنم ۲۹ ،۲۸ هفته اینا بودم

من ۲۱۰۰ دادم

من 2980 دادم بعد از 18 هفته . 3 بار چک شدم چون وزن نی نی کمه

برا من۶۰۰ گرفت با بیمه

من ۱۲۲۰ دادم

مثل سونو معمولیه ک ۶۰۰ تا ۸۰۰ بیشتر نیست

نه والا بعضیا شنیدم ۲/۵۰۰یا ۳ تومن دادن

الان زود نیست بخواهی بری

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی من🩷 مامان تودلی من🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان راز مامان راز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کاکلی🩵 مامان جوجه کاکلی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری