احتمالا دومی داپلر بوده چون من سونو معمولی رفتم همون یک و خورده ای داپلر رفتم ۳۹۰۰
سونو رشد و سونوداپلر باهم شهره روزمه شد۴۵۰۰
جاتاجا خیلی فرق داره برا آنومالی من یه جاپرسیدم یه قولو میگف ۴تومن جایی که رفتم دوقولو شد ۴تومن
من ۱۱۰۰ دادم
۱۲۰۰ دادم
من ده روز پیش رفتم ۸۵۰
داپلر گرونه
سنو هاشو فرق داره من برای آنومالی سه تا سنو قمیت گرفتم
یکی ۲۷۵۰
یکی ۳۵۰۰
یکی ۶ تومن
من دیشب گرفتم شد ۱۳۰۰
بستگی به مدرک دکتر هم داره
من واسه ۶ خرداد وقت گرفتم پرسیدم چنده گفت ۱۲۰۰
۱۳۰۰ع شاید فک کرده با عکس چهره بچه میخایش چون برا اونم دو سه تومن میگیرن
من چند روز پیش با تامین اجتماعی دادم شد ۱۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.