من قندن م 94هست طول سرویکسم هم 30هست خوبه؟30هفتم

۷ پاسخ

قندت نهایتا باید ۹۲ باشه

قندت اگ ناشتا یکم زیاده مراعات کن
طول سرویکست هم خوبه نرمال خداروشکر

استراحت کن پایین نیاد سرویکست اذیت بشی

قندت مراعات کن

قندت ۳ تا بالاست، رعایت باید بکنی

قندتو مواظب باشه

قندت بالای مرزه باید رژیم بکیری

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی و نیکان مامان علی و نیکان ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان انتخاب نکردم مامان انتخاب نکردم هفته سی‌وپنجم بارداری