سوال منم بود اما توی هرکس یه جوره یکی لکه بینی پیدا می کنه . یکی مثلا گفت توی واژنش احساس درد و نبض می کرد و بچه اش هیچ تکون نمی خورد رفت دکتر گفت دو سانت دهنه باز شده بوده . یکی می گفت کمر درد و شکم درد داشته و دردش مرتب بیشتر می شده . اما اصلش همینه که درد مثل پریودی داشته باشی و هر ده دقیقه پنج دقیقه بگیره و ول کنه اما خب بستگی داره ک کدوم علائم باشه
بعضی وقتا بی علائم
بلکه بینی درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.