خانما علائم باز شدن رحم چجوریه ؟

۳ پاسخ

سوال منم بود اما توی هرکس یه جوره یکی لکه بینی پیدا می کنه . یکی مثلا گفت توی واژنش احساس درد و نبض می کرد و بچه اش هیچ تکون نمی خورد رفت دکتر گفت دو سانت دهنه باز شده بوده . یکی می گفت کمر درد و شکم درد داشته و دردش مرتب بیشتر می شده . اما اصلش همینه که درد مثل پریودی داشته باشی و هر ده دقیقه پنج دقیقه بگیره و ول کنه اما خب بستگی داره ک کدوم علائم باشه

بعضی وقتا بی علائم

بلکه بینی درد

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد