من انقدر بع پهلو خوابیدم که پهلو درد دارم هر دو طرف
من همش به پشت دراز میکشم از هفته 15 16 به بعد نباید بخوابیم
مال من اولش خیلی راحت رو شکم میخابیدم ولی الان نمیتونم اذیت میشم
من بالش با پتو میزارم بین پاهام خودمو میندازم رو پتو زور نمیاد به شکم 😁
باسنم درد گرفته با پهلوها از بس پهلو به پهلو شدم 🫤😂
تا ۲۴ هفتگی من میخوابیدم بعد اون بچه بزرگ میشه تمیتونی
من از هفته های پایین رو شکم میخوابیدم دردم میگرفت.الان به رو کمر خوابیدن عادت کردم که میگن اونطوری نباید خوابید😑😂
من الان دو روزه که دارم سعی میکنم به کمر نخوابم خیلی سخته 😭
از اول نباید بخوابیم اما هر کاری میکنم نمیشه به پهلو موند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.