خانما بچم قدشو گرفتم ایستاده ۸۱بود بنظرتون ۸۱کم نیس؟؟

۶ پاسخ

عالیه

نه عالیه

نه شکرخدا خوبه

باید حتما خوابیده بگیری

ن خوبع

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی