۸ پاسخ

مال من ۱۹۹۵ بود
به نظرم کمه مال شما

ن گل
اگه نگرانی مصرف پروتئین ببر بالا وزنش میره بالا

اره کمه خودتو ببند به پروتئین میره بالا

کمه عزیزم

نه خوبه ولی خب حبوبات زیاد بخور وزن بچه میره بالا

یکم کمه من ۳۰ هفته ۱و۶۰۰ بود
پودر لیدی میل بگیر بخور
بستنی و کباب زیاد بخور

معمولا تو آخرای 8 ماه ب بعد نی نی وزن میگیره نگران نباش عزیزم

منم ۱۷۰۰ بود و ۱۵۰۰ 🤕 دکتر بهم پودر لیدی داد

سوال های مرتبط