۶ پاسخ

یکم کمه من 32رفتم 2150 زده دکترمم چیزی نگفت

شاید یه خورده کم باشه چون من دوقلو هستم ۳۳هفته یکیشون ۲۱۰۰بود یکیشون ۲۰۵۰دکتر گفت دوپنجاه یه خورده کم تازه باتوجه به ابنکه من دوقلو هستن

من ۳۳هفته چند روز ۲۰۵۰ مثبت منفی۳۰۰ بودم گف خوبه

خوبه عزیزم

مال منم ۱۹۰۰ بود دکترم گفت خوبه ولی حواست به تغذیه ات بیشتر باشه

ی ذره کمه عزیزم
ب منم لیدی میل دادن

سوال های مرتبط