یکم کمه من 32رفتم 2150 زده دکترمم چیزی نگفت
شاید یه خورده کم باشه چون من دوقلو هستم ۳۳هفته یکیشون ۲۱۰۰بود یکیشون ۲۰۵۰دکتر گفت دوپنجاه یه خورده کم تازه باتوجه به ابنکه من دوقلو هستن
من ۳۳هفته چند روز ۲۰۵۰ مثبت منفی۳۰۰ بودم گف خوبه
خوبه عزیزم
مال منم ۱۹۰۰ بود دکترم گفت خوبه ولی حواست به تغذیه ات بیشتر باشه
ی ذره کمه عزیزم
ب منم لیدی میل دادن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.