,پسرم شکمش خیلی نفخ داره همش این طبیعیه؟

۲ پاسخ

بله ولی اگر شیر خودتو میخوره رو خورد و خوراکت دقت کن، منکه فقط مرغ و گوشت ابپز میخورم، یا جوجه، بدون فلفل، فقط نمک و زردچوبه و پیاز درسته، با برنج، خیلی بهتر شده

اره گلم عادیه دیگ کولیکشون هم شروع میشه از ۱۰ روزگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی