۲ پاسخ

اگه میتونی سعی کن بخوری فوقش ب نینی قطره بدی یکمم نگهش داری چن بار ک بخوری عادت میکنه
من ضعیفم نمیتونستم نگه دارم هیچی نخوردم فقط برنج و مرغ
هنوزم جرعتشو ندارم بخورم😅😂ولی کسایی ک رعایت نکردنو میبینم خیلی راحتن اصلا بچه هاشون دلدرد نمیگیرن برا شیرشونم خوبه

از ۲۵ روزگی به بعد کم کم شروع کن یه چیزایی مثلا ماست شیر وه بچه ات عادت کنه در کنارش ۶ر روز نعناع دم کن با نبات ورازیانه بابونه

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی