زولبیا بامیه بخوریم ک مشکلی نداره قشنگا

۱۰ پاسخ

ضرر داره هااا ولی من میخورممم😑😑😑

واسه عید کوچولوت اگه دنبال لباس با کیفیت و قیمت مناسب هستی
من تو روبیکا کانال دارم
اونجا همه لباسی با همه قیمتی موجوده
جنس‌هام همه با کیفیت و خیلی ارزونتر از مغازهاست
خیلی سریع به دستت میرسونم
ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed1

خیلی کم بخور

در حد کم نه چه مشکلی آخه ایجاد کنه؟
ولی زیادش بخاطر قندش خوب نیست

من از دیروز و امروز خیلی خوردم🥴🥴عذاب وجدان دارم قند نگیرم بدجور هوس کرده بودم🥴🥴

من نمیتونم نخورم مثل گاو میخورم😂😂

هوس کردی یه دونه بخور

در حد کم فک نکنم مشکلی داشته باشه

زیاد نخور عزیزم قندش زیاده

خیلی شیرینه قند میگیری

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی