ضرر داره هااا ولی من میخورممم😑😑😑
واسه عید کوچولوت اگه دنبال لباس با کیفیت و قیمت مناسب هستی
من تو روبیکا کانال دارم
اونجا همه لباسی با همه قیمتی موجوده
جنسهام همه با کیفیت و خیلی ارزونتر از مغازهاست
خیلی سریع به دستت میرسونم
ایدی کانال روبیکا
nini_heed1
خیلی کم بخور
در حد کم نه چه مشکلی آخه ایجاد کنه؟
ولی زیادش بخاطر قندش خوب نیست
من از دیروز و امروز خیلی خوردم🥴🥴عذاب وجدان دارم قند نگیرم بدجور هوس کرده بودم🥴🥴
من نمیتونم نخورم مثل گاو میخورم😂😂
هوس کردی یه دونه بخور
در حد کم فک نکنم مشکلی داشته باشه
زیاد نخور عزیزم قندش زیاده
خیلی شیرینه قند میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.