۴ پاسخ

من فوق تخصص نوزادان بهم گفت ک ساختار شیرخشکا همش یکیه چه ایرانی چه خارجی،فقط باید ببینی چی به بچه میسازه،خارجی پول برند میدی فقط از بابت گرونیش

من بیومیل میدم خوبه

مجیدیه تهران.

والا ب من گفتن سمیلاک خوبه.براش گرفتم

سوال های مرتبط