عزیزم من برنامه مخصوص رفلاکس الرزی گرفتک،خود مشاور میگه چون روده هاشون التهاب دارن تا اینکه عادت کنن ممکنه نفخ دل پیچه داشته باشن،و اینکه نفخ داشته باشن اسید معدشون زیاد میشه باید صبر کنی عادت کنه من هفته ای ک دادم اویل خیلی نفخ دلدیوه داشت الان بهتره ولی هنوز خابش بهک ریختس،تو طول شبانه روز ده ساعت ممکنه بخابه،و اینکه اتفاقا تو برنامش و خود مشاور گف هویچ کدو حلوایی یکم سنگینن تو هفته سومش نوشته تازه بم گفته سویقشو بگیرم ک سبکترسه،من روز اول پوره سیب زرد رسیده بود تا دوروز در حد یک قاشق مربا خوری
با پوره میوه و سبزی شروع کن... سیب و هویح و کدوحلوایی خیلی سبکه
اگر رفلاکس داشته فرنی تشدید میکنه بی قراری هاش با پوره سبزیجات شروع کن
بهش زوری نده که یه وقت زده نشه
احتمالا بهش نساخته بزار همون ۶ شد بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.