همچنان منتظرم😂❤️
چن هفته ای ؟
من ۳۷و ۲روزم
من ۲۱ ام تاریخمه فکر میکنم هنوز زوده برای زایمان😂ورزش هیچی هم نمیکنم بنظرم کلا نزام
بابا بهداشت نمیگن ب آدم همش میگه سینه خودتوبده من شیرم میریزه لباسم هرروزپیرهن عوض میکنم میدم شیرخودمومنتاهامن تایم گذاشتم واس شیردهی مابینش بچه گشنش میشه شیرخشک کمکی میدم الان ۲۷ روزشه ۳۰ سیسی ی پیمانه میدم ی ماهگی چقد بدم نمیدونمبیشترش کنم
من همچنان منتظرم بدون هیچ درد زایمانی.
بدن درد دارم ولی درد زایمان اصلاااا
من ۲۷ روزه زایمان کردم😃
سلامت باشی مال تو چندم زده؟
طبق ان تی۱۹ باید زایمان کنم ولی ی هفته زودتر برام زده
اره دگه با امپول پیش میرم انشاالله تا عید بتونم سرپابشم
چن هفته و چن روزی؟
منم امروز پیاده برم روز بعدش زایمانمه😅ولی گفتن۱۲ بیا برا زاییدن الان زوده🥲
منم فقط فقط شکمم زیاد سفت میشه بدود درد
منم فردا بستری میشم الان لک خون دارم
منم هنوز دردام شروع نشده😫🥲
منم هیچ دردی ندارم
من دکتر گفته پیاده روی کن .لا مصب اینقدر این چن ماه استراحت بودم دیشب بعد از نیم ساعت کمر درد و زانو درد نذاشت بیشتر راه برم🫣🫣🫣🫣اصلا نتونستم .میگن اگر هم راه نری زایمان سختتری در انتظاره😭😭
من هستم دردی هم ندارم
همچنان منتظر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.