۱۷ پاسخ

همچنان منتظرم😂❤️

چن هفته ای ؟
من ۳۷و ۲روزم
من ۲۱ ام تاریخمه فکر میکنم هنوز زوده برای زایمان😂ورزش هیچی هم نمیکنم بنظرم کلا نزام

بابا بهداشت نمیگن ب آدم همش میگه سینه خودتوبده من شیرم میریزه لباسم هرروزپیرهن عوض میکنم میدم شیرخودمومنتاهامن تایم گذاشتم واس شیردهی مابینش بچه گشنش میشه شیرخشک کمکی میدم الان ۲۷ روزشه ۳۰ سی‌سی ی پیمانه میدم ی ماهگی چقد بدم نمیدونمبیشترش کنم

من همچنان منتظرم بدون هیچ درد زایمانی.
بدن درد دارم ولی درد زایمان اصلاااا

من ۲۷ روزه زایمان کردم😃

سلامت باشی مال تو چندم زده؟

طبق ان تی۱۹ باید زایمان کنم ولی ی هفته زودتر برام زده

اره دگه با امپول پیش میرم انشاالله تا عید بتونم سرپابشم

چن هفته و چن روزی؟

منم امروز پیاده برم روز بعدش زایمانمه😅ولی گفتن۱۲ بیا برا زاییدن الان زوده🥲

منم فقط فقط شکمم زیاد سفت میشه بدود درد

منم فردا بستری میشم الان لک خون دارم

منم هنوز دردام شروع نشده😫🥲

منم هیچ‌ دردی ندارم

من دکتر گفته پیاده روی کن .لا مصب اینقدر این چن ماه استراحت بودم دیشب بعد از نیم ساعت کمر درد و زانو درد نذاشت بیشتر راه برم🫣🫣🫣🫣اصلا نتونستم .میگن اگر هم راه نری زایمان سختتری در انتظاره😭😭

من هستم دردی هم ندارم

همچنان منتظر

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد