۷ پاسخ

راحت میشی ترس نداره ک

طبیعی قراره زایمون کنی؟

عزیزم منم از اینجوری زیر دلمم درد میکنه انقباض هم دارم 🥺

بیشتر شد خوب نشدی تا فردا درد زایمونه

استراحت کن ببینم خوب نمیشی

کار نکردی؟

هیچی بچتوبغل میگیری دیگه بسلامتس

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری